Regulamin
Sklep internetowy kingofbike.pl, działający pod adresem www.kingofbike.pl prowadzony jest przez firmę Prosurf, z siedzibą w Warszawie przy ul.Solec 81b lok. A-66, 00-382 Warszawa, nr NIP 952-193-90-26, nr Regon 140013741.
- W celu skontaktowania się z kingofbike.pl prosimy pisać na adres: ul.Solec 81b lok. A-66, 00-382 Warszawa, mailowo na adres info@kingofbike.pl lub telefonicznie pod numerem +48 510 070 090.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu sklepu oraz zasad sprzedaży.
- Sklep kingofbike.pl realizuje zamówienia na terenie Polski.
- Klient składając zamówienie, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia.
- Zamówione towary można odebrać osobiście w naszym sklepie na ul.Solec 81b lok. A-66, 00-382 w Warszawie po uprzednim potwierdzeniu takiej możliwości przez pracownika, lub mogą zostać wysłane kurierem lub innym środkiem transportu.
- W przypadku braku produktów kingofbike.pl może odmówić realizacji zamówienia lub je anulować. Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie w swoim profilu w sklepie kingofbike.pl lub/oraz poprzez wiadomość elektroniczną lub telefonicznie.
- Cena produktów nie zawiera kosztów dostawy.
- Przed potwierdzeniem zamówienia, klient ma prawo anulować zamówienie bez żadnych konsekwencji.
- Koszty dostawy wyliczane są indywidualnie, w zależności od ilości zamówionych produktów, ich wymiarów, ciężaru oraz miejsca do którego mają zostać dostarczone.
- kingofbike.pl może udzielić rabatu proporcjonalnie do wartości zakupów jakich nasi Klienci dokonują jednorazowo, powyżej określonej kwoty. Dodatkowo możemy również premiować stałymi rabatami naszych wiernych Klientów, którzy dokonują mniejszych, ale regularnych zakupów.
- Podane w sklepie internetowym kingofbike.pl ceny zawierają 23% podatku VAT (jeżeli na dany produkt nie obowiązuje inna stawka VAT) oraz są podane w polskich złotych.
- Na życzenie klienta zamiast paragonu możemy wystawić fakturę VAT.
- W przypadku niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem prosimy niezwłocznie skontaktować się z naszymi pracownikami pod numerem telefonu +48 510 070 090 lub mailowo sklep@kingofbike.pl.
- Złożenie zamówienia przez klienta jest jedynie wyrażeniem chęci dokonania zakupu i w jego momencie nie dochodzi do zawarcia pomiędzy sprzedającym a klientem umowy sprzedaży na odległość. Zawarcie umowy następuje po przyjęciu zamówienia do realizacji (o czym klient zostanie powiadomiony mailowo) lub w momencie wysyłki/odbioru.
- Każdy zakupiony towar mają Państwo możliwość zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- W przypadku zakupów na firmę wyłączona jest odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- W przypadku dołączenia od nas bonu rabatowego/kwotowego do danego zamówienia, w przypadku zwrotu tego zamówienia traci on ważność. W przypadku wykorzystania rabatu kwotowego dołączonego od nas do zamówienia i jednoczesnego zwrotu zamówienia, rabat kwotowy będzie potrącony z sumy zwrotu.
- Przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, którzy zakupili towar niezwiązany i nie przeznaczony do zastosowania w prowadzonej działalności mają prawo zwrotu towaru na takich samych zasadach jak konsumenci.
- Płatności w sklepie internetowym kingofbike.pl można dokonać za pomocą platformy płatniczej PayU.pl, przelewem bankowym na nasze konto lub gotówką oraz kartą płatniczą przy odbiorze.
- Płatności przelewem powinny być dokonywane na konto bankowe nr. 26 1050 1025 1000 0022 8882 0836 ING Bank Śląski.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją naszej polityki prywatności i ochrony danych osobowych.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją naszego cennika oraz warunków dostawy lub odbioru osobistego produktów.
- Reklamacje należy składać drogą mailową na adres sklep@kingofbike.pl lub odsyłając produkt na adres naszego sklepu wraz z wymaganą dokumentacją. Szczegóły składania reklamacji znajdą Państwo w naszym dziale „jak złozyć reklamację„
- Klient korzystając z uprawnienia do odstąpienia od umowy sprzedaży wyszczególnionej w punkcie 15, w przypadku produktów zakupionych w Zestawie odstępuje od umowy sprzedaży całego Zestawu. Klient nie może zwrócić tylko pojedynczego produktu, który wchodzi w skład Zestawu zakupionego w Promocji, a jedynie cały Zestaw zakupiony w Promocji.